PULP CITY FORUMS
http://forum.pulp-city.com/

Maru "VH" pege 9
http://forum.pulp-city.com/viewtopic.php?f=2&t=1044
Page 9 of 9

Author:  Math Mathonwy [ Sun Jul 12, 2015 7:12 pm ]
Post subject:  Re: Maru "Lup Garou 2 and a bit sneek peek " pege 8

Oh man, that is one scary Loup Garou! Seriously, he looks terrifying. Also terrific, mind. I really like all the colour variations you've used in the shading and the highlights. Makes it look very lively.

Damn those pants are sorta low at the front, though :lol:

Author:  Maru [ Fri Jul 24, 2015 4:29 am ]
Post subject:  Re: Maru "Moonchild " pege 9

hey at last a Luop Garou "companion"
Image
Quote:
Damn those pants are sorta low at the front, though :lol:

everything go to musculess .. not even in the brine .. so maybe there is not much to ;)

Ty for oppinions
the shading was made after initial painting of light / shadows on skin so i was able to glaze in a lot of hues

hum ... best part of Moon child looks like it will be bases .... or at lest how it look on photos . this mini don't like to pose in front of camera ..

Author:  pulpcitizen [ Fri Jul 24, 2015 7:18 am ]
Post subject:  Re: Maru "Moonchild " pege 9

I think they have turned out very well as always Maru. :)

Author:  TenNoBushi [ Mon Jul 27, 2015 8:21 pm ]
Post subject:  Re: Maru "Moonchild " pege 9

I'm fond of the tones used for the hairs and how you place the tatoos at the same place on both miniatures :D
Fun moon on the dress :D

Author:  Beermonkey [ Mon Jul 27, 2015 9:05 pm ]
Post subject:  Re: Maru "Moonchild " pege 9

Big fan of the skull on her dress myself.

Author:  Maru [ Fri Mar 25, 2016 4:27 am ]
Post subject:  Re: Maru "Blacksmith" pege 9

o my it ben a while ..
Image
Image
so i presnt to you a Smith :)

Author:  Maru [ Mon Apr 04, 2016 7:45 pm ]
Post subject:  Re: Maru "Blacksmith" pege 9

Image
VH :)
yay i only miss a Young blood and he swow princes if she is relised ? (for my Bloodwach )
hope you like :)

Author:  Math Mathonwy [ Thu Apr 28, 2016 8:04 pm ]
Post subject:  Re: Maru "VH" pege 9

Holy crap! That's awesome! You have a very distinct style and it really, really sings here - there's all this exciting stuff happening with different colours and hues and cool details yet the mini is very readable. I so wish I could see this one in the flesh as I feel it would be absolutely mind-blowing.

Love the lips, love the scabbards, love the sword and most of all love the suit!

Such an amazing piece!

Author:  Maru [ Thu Sep 21, 2017 8:01 pm ]
Post subject:  Re: Maru "VH" pege 9

och well
this blows .. in a bad way ..
but fear not i will eventualy restore all crap
but for now new things :

Image
Image
Image
Image
Image
yes im slowly crawling towards 12 lvl in the Way :)

Author:  Math Mathonwy [ Tue Sep 26, 2017 8:56 pm ]
Post subject:  Re: Maru "VH" pege 9

You have such a fun, bold style. Your work always makes me happy! There's just something sorta primal about it all.

Page 9 of 9 All times are UTC [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/